top of page
  • tamaramijo

איך להיות שמחים כשהכל מבאס

אין ספק שזו תקופה שקשה להשאר בה חיוביים ואופטימיים. המציאות הקשה פוגעת בכולם - בחלק יותר ובחלק פחות, ומאיימת על העולם. העניין הוא שחיוביות היא הדרך היחידה לשרוד את הזמן הקרוב בלי להתחרפן, לחלות או להכנס למצוקה עמוקה באמת.

אני יודעת שכשאתם בקאנטים, הדבר האחרון שאתם רוצים לשמוע זה "תחשבו חיובי!" או "תחשוב טוב יהיה טוב!". כבר שמעתי על אנשים שאיבדו איברים חיוניים אחרי שאמר משהו בסגנון לחבר מדוכדך. אז אני מקווה שלא תורידו לי את הלבלב, כי זה בדיוק מה שאני אומרת עכשיו - תנסו לחשוב חיובי. אבל אי אפשר להשאר רק באמירה הזאת, נכון? הרי אם הייתי יודעת פשוט לחשוב חיובי, לא הייתי צריכה שיגידו לי את זה…

אז בואו נדבר על כמה דרכים שיעזרו לנו לחשוב חיובי, ולשמור על עצמנו בתקופה הקשוחה הזאת.


1. תהיו הרבה עם אנשים שאתם אוהבים. בזום, בטלפון, באוויר הפתוח. אל תוותרו על זה, גם כשהחיים מסביב מקשים. אנחנו חייבים את האהובים שלנו מסביב כדי להיות מאושרים. וכן, גם חיות מחמד נחשבות :-)


2. תצחקו. תפגשו עם חברים שמצחיקים אתכם, חפשו מופעי סטנדאפ ביוטיוב או תרגלו אימפרוביזציה - מה שגורם לכם לצחוק ולשחרר אנדורפינים חיוניים.


3. תתכננו קדימה. אפילו לסופ"ש הבא, אם אתם חוששים לתכנן רחוק מדי. תתכננו עתיד שיעשה לכם טוב לחשוב עליו.


4. תתנדבו. לדאוג למישהו אחר ולעשות משהו שמשנה, ולו בקצת, את העולם שסביבכם, מועיל לתחושת החיוביות ומעורר משמעות פנימית.



5. תעסקו בדברים שאתם אוהבים. ספורט זה בכלל מעולה, אבל כל פעילות שאתם באמת אוהבים היא חשובה כדי לשמור על האופטימיות שלכם. ואם מה שאתם אוהבים זה אימפרוביזציה, אתם יודעים איפה למצוא אותנו...



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page